Garantie en Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Wettelijk gezien heeft u zes maanden garantie en bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Kijkend naar de aard van onze producten en de duur van de hierboven gestelde garantie termijn, kunnen dergelijke aantoonbare gebreken enkel voorkomen als gevolg van onbehoorlijk gebruik (i.e. schade die is toegebracht door de klant zelf, andere personen of dieren). In het uitzonderlijke geval dat u toch een defect product van ons ontvangt, willen wij u vriendelijk verzoeken zo spoedig mogelijk contact met onze klantenservice op te nemen door een mail te sturen naar info@coulaire.nl. Wij zullen vervolgens per individueel geval een onderzoek opstarten waaruit zal blijken of wij zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@coulaire.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.